strzałka agencja reklamowa agencja kreatywna

Agencja kreatywna, a reklamowa. Co lepsze dla twojej firmy

Posiadając firmę zapewne zastanawiałeś się w jaki sposób możesz skutecznie zaistnieć na rynku w gronie konkurencji, by pozyskać i utrzymać jak największą ilości klientów. Jeżeli pomimo wszystkich twoich starań, nadal nie przynosi ona oczekiwanych przez Ciebie zysków, czas pomyśleć nad zmianami i skorzystać z usług oferowanych przez agencje reklamowe i kreatywne. Jednak który wybór będzie lepszy? Poznaj różnice między agencją reklamową, a kreatywną.

 

Agencja kreatywna ? zaczynamy od zera

Głównym zadaniem agencji kreatywnej jest kompleksowe wykreowanie danej marki lub produktu poprzez stworzenie jej nazwy, logo i innych materiałów potrzebnych do promocji.
Grupa osób z wieloletnim doświadczeniem reklamowym pomoże Ci w dokładnej analizie wizerunku firmy wybierając odpowiednią grupę docelową oraz opracowując szczegółowy plan wejścia na rynek. Następnie na podstawie Twoich pomysłów i idei ukształtowana zostaje oryginalna nazwa, chwytliwe hasło oraz charakterystyczny symbol graficzny reprezentujący markę pośród konkurencji, stwarzając przy tym niepowtarzalny wizerunek przyciągający uwagę konsumentów. Dzięki temu za pośrednictwem dalszej reklamy, Twoja marka identyfikowana w większości środków masowego przekazu ? od ulotek, aż po internet.

 

Agencja reklamowa ? promujemy wizerunek firmy

Kiedy twoja marka jest już rozpoznawalna na rynku musisz zadbać o jej atrakcyjność i odpowiedni rozgłos, który nie tylko zwróci na Ciebie uwagę, lecz jednocześnie zwiększy sprzedaż produktów i usług. Aby zrealizować pojedynczą reklamę, bądź też całą serie kampanii powinieneś zwrócić się do polecanej agencji reklamowej zajmującej się skutecznym realizowaniem przygotowanych projektów poprzez ich emisję w telewizji, radiu, internecie lub zamieszczenie w prasie.
Zespół składający się ze specjalistów poszczególnych działów reklamy ma za zadanie zgromadzenie wystarczającej ilości informacji, na podstawie której określa się głównego adresata, strategię działania oraz najlepszy środek przekazu marketingowego konkretnego dzieła. Podczas prowadzonych prac masz możliwość wyrażenia wszelkich sugestii i spostrzeżeń, które należy skorygować lub zmienić przed jego publikacją. Dopiero po uzyskaniu obustronnej zgody reklama zostaje ukazana i zaczyna oddziaływać na grupę pożądanych odbiorców przynosząc Ci większe korzyści finansowe.

 

Obie agencje to instytucje, których głównym zamierzeniem jest fachowe wypromowanie Twojego biznesu nie tylko pośród potencjalnych klientów, lecz również istniejącej już konkurencji. Jednakże różnica tkwi w szczegółach, które w tym przypadku polegają na sposobie jej realizacji poprzez szereg innych działań dążących do uzyskania planowanego efektu końcowego. Tak więc kreując mową markę lub planując jej rebranding udaj się do agencji kreatywnej. Natomiast chcąc wzmocnić  pozycję brandu w danej kategorii, skorzystaj z agencji reklamowej.

zostaw komentarz